top of page
  • תמונת הסופר/תיעל שלי

מאחורי הקלעים של טיפול בקליניקה

נ בהריון ראשון בשבוע 32, הגיעה לטיפול בגלל כאבים באזור הקדמי של המפשעה- הכאב קיים בהליכה ומתגבר ביציאה מהאוטו וגלגולים במיטה. הכי מפריע לה בזמן שמתלבשת וצריכה ללבוש תחתונים או גרביונים- היום כבר לא מסוגלת להתלבש בעמידה וגם כשיושבת כל פעם שצריכה להרים את הרגל זה כואב ממש!

לשמחתי שמעה במקרה דרך הפייסבוק שאולי פיזיותרפיה יכולה לעזור..


כשהגיעה אליי לטיפול צלעה כל הדרך מהאוטו עד הכניסה לקליניקה והתיישבה בכבדות על הכיסא מולי.. התחלנו בשיחה- מה כואב, האם יש משהו שמקל עליה, האם יש משהו שמחריף את הכאב?


אחרי שהקשבתי התחלתי בהסבר קצר על עצמות האגן והשרירים סביבם- זה תמיד מפתיע אותי מחדש שכל המטופלות שלי מתפלאות ופותחות עיניים תוך כדי ההסבר וממש אפשר לראות את ההבנה שמתפשטת להן על הפנים- סוף סוף מישהו טרח להסביר להן למה ומה גורם לכאבים- מעבר לתשובה- "ככה זה בהריון.."


אז אחרי שנ' הבינה התחלנו יחד לחפש איזו תנועה עוזרת לה לכאבים- מה מקל עליה בהליכה, בעמידה על רגל אחת ובסיבוב במיטה כשבכל פעם בדקנו איך מתנהג הכאב עם הידיים שלי עליה ובלעדיהן..


בסוף הטיפול נ' יצאה עם תרגיל אחד! שמצאנו שהכי עזר לה.. לימדתי אותה איך להסתדר בלי הידיים שלי ואיך לתרגל לבד.

התרגיל הזה הוא האקמול שלה- בכל פעם שכואב לה היא צריכה לעשות אותו..


אחד הדברים שאני אוהבת במיוחד זה ללוות את המטופלות שלי בחזרה לרכב שלהן- נ' כבר לא צלעה ונכנסה לרכב בחיוך! איזה הבדל של לפני ואחרי טיפול אחד!!!!


בבוקר שאחרי היא שלחה לי הודעה: "איזה כיף שלא כואב! ישנתי מצוין הלילה!"


איזה כיף של מקצוע בחרתי לי!


53 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page